REDOMATI - 1.jpg

UPRAVLJANJE REDOVIMA ČEKANJA - REDOMATI

Koje su ključne točke savršenog rješenja upravljanja redovima čekanjem - redomatima?

Pomaže organizacijama:

  • Stvara transparentnu čekaonicu
  • Okom zapaženi detalji dizajna sustava
  • Čekanje se pretvara u profitalbilnost kroz oglašavanje
  • Nadgleda i sprema svaki događaj koji se dogodi u poslovnici
  • Dobiva ključne pokazatelje uspješnosti i na lokalnoj i na centralnoj razini

Pomaže kupcima:

  • Pruža besprijekorno i prilagođeno iskustvo kupcima
  • Štedi vrijeme kupca provedeno u čekaonici
  • Kupci su informirani o prosječnom vremenu čekanja
  • Kupci mogu pružiti povratne informacije odmah nakon usluge
  • Mogu pričekati u opuštenijem okruženju

 

Pomaže donositeljima odluka:

  • Rukovodstvo može biti obaviješteno o svim situacijama
  • Mjerenje učinkovitosti usluge u svakom trenutku
  • Optimalno korištenje resursa za korisničku podršku
  • Izvještavanje u stvarnom vremenu

Pomaže predstavnicima službe za korisnike:

  • Segmentacijom daje bolje razumijevanje tko traži koju uslugu
  • Blagajnik/prodavač se suočava s manje uznemirenim kupcima
  • Mjerenjem kvalitete usluge, blagajnici/prodavači mogu poboljšati pristup kupcu
  • Smanjuje se vrijeme neaktivnog šaltera / prodajnog mjesta
  • Pretvara šaltersko mjesto u prodajno mjesto

logo eurokod pisacic novi veci bijeli